2009. okt. 17.

Megérkezett a tél?

A múlt hét közepén +28 fok volt.
E hét közepén kb 0 fok, és jeges szél esővel.
Szerencsére a háztető épen maradt, de sok helyen látni, egészen nagy ágakat tört le a fákról.
Ez az idő nem jó kalandozni:-)
Mi még szerencsések voltunk ezzel a széllel, esővel, mert Lengyelországban, Németországban nagy hó is esett. Ausztriában több helyen kötelező lett hirtelen a hólánc.
Közben még virágoznak a nyári virágok, falevelek nagy része zöld, és az emberek sem készültek fel a télre. Én is azt hittem, már mindig ilyen jó idő lesz. Persze eszembe jutott, hogy már csak kicsit több idő van karácsonyig, de szinte el se akartam hinni.
Nem baj, van extrém hidegre való kabátom!:-) 3 éve vettem, mert azt mondták nagy tél lesz. Azóta egyszer sem volt rajtam. Szerencsére nem kért enni.
Most csak álmodozni lehet, és tervezgetni a következő "nagy" utazást.
Van tervem, csak ne fújjon ilyen erős hideg szél, mert a következő hely Révkomárom lesz, és a hídon metsző szélben átgyalogolni nem egy nagy élvezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése