2011. jún. 30.

Stockholmi képek

Előkerültek a régi képek egy már nem használt háttértárolóról, így néhány bejegyzésben most Svédországi képeket mutatok.
A képek 2003-ban készültek, az első digitális fényképezőgépemmel. Azért látszik a különbség a mai gépek javára.


Egy napot töltöttem Stockholmban, ezért igyekeztem alaposan kihasználni az időt. Hajós városnézésre fizettem be, méghozzá a 2 órásra.
1 és 2 órás hajós városnézések voltak, és úgy éreztem, a két órába sokkal több fér bele, mint az egy órába. Persze ez így elmondva evidens, csak ott és akkor végig kellett gondolni, és meg kellett nézni a menetrendeket. Az 1 órás városnézés nem volt egy óra, ahogy a 2 órás se kettő, de a kettő között pont egy órányi eltérés volt a hosszát tekintve.

Svédországban az első, ami feltűnt nekem, az volt, hogy mások a felhők. Valahogy alacsonyan van az égbolt és a felhők, nem tudom, de nekem úgy tűnt.

Néhány kép ízelítőnek Stockholmról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése